piątek, 24 sierpnia 2018




Kwiatowa kartka ślubna



Witam:)
Poproszono mnie o wykonanie kartki ślubnej. Miało być mocno kwiatowo i pastelowo.Na kartce miały być zawarte trzy specjalne daty, ważne dla nowożeńców.
Do pracy użyłam kwiatów Wild Orchid Crafts



Listki wycięłam wykrojnikiem Cheery Lynn


Wykorzystałam również cudny stempelek drzewka z serduszkami



Miejsce znalazły tu również motylki wycięte z papieru Vintage Time - Lemoncraft




 Kartkę zgłaszam na wyzwania:








Wyzwanie Szuflady - Kwiatowe




6 komentarzy:

  1. cała łąka! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również witam. Dziękuję i fajnie, że mogłam wziąć udział w wyzwaniach. Prace wykonuje sporadycznie, ale sprawia mi to wielką przyjemność.
      Bloga dopiero założyłam,więc jeszcze nie wszystko mam opanowane. Napewno będę zaglądać do Szuflady po inspiracje

      Usuń
  2. Przepiękna jest, bardzo fajnie ją skomponowałaś :) Super pomysł z wykorzystaniem tego serduszkowego drzewka, świetnie to wygląda.
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:)Dziękuję za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe ":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i fajnie, że mogłam wziąć udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń