niedziela, 19 stycznia 2020


Brzoskwiniowy  Exploding Box


Witam na moim blogu. Box, który zrobiłam na wesele.
Jest to mój drugi box, który kiedykolwiek zrobiłam.
Jestem z niego dumna



  Zastosowałam tu linie poziomą  
TAG, SERWETKA i SZNUREK















Exploding Box weżmie  udział w wyzwananiu Miszmasz Papierowy
imprezujemy czyli wesele




Exploding Box weżmie również udział w wyzwananiu Crafty Calendar Challenge gdzie wymogiem jest użycie TAGU




Dziękuję za wizytę na moim blogu i komentarze.
Pozdrawiam Tamara
Thank you for visiting my blog and comments.
Regards,  Tamara

6 komentarzy:

  1. Gorgeous exploding box, I love the colour combination. Thanks for joining in this months 'Add a Tag' challenge over at Crafty Calendar.
    Hugs
    Bev x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. I'm glad that you like it. Regards, Tamara

      Usuń
  2. Śliczny jest taki delikatny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy boksik! Dziękuje za przyłączenie się do wyzwania w Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń